Onze sector specialisaties geven u een ongekend efficiënt inrichtingstraject en verzekerd succes.

Overheids­organisaties

Als overheidsorganisatie uw telefonische bereikbaarheid uitbesteden? A2 Antwoordservice is uw partner wanneer het gaat om de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie. A2 Antwoordservice verzorgt al vele jaren de bereikbaarheid van verschillende overheidsorganisaties en heeft daarom veel ervaring op dit gebied.

Voor u, als overheidsorganisatie, is er de mogelijkheid om uw telefoon gesprekken 24/7 te beantwoorden en e-mail op administratieve wijze af te handelen. U kunt er voor kiezen om alle gesprekken door te schakelen naar A2 Antwoordservice, zodat u als organisatie 24/7 bereikbaar bent of u kiest voor een tijdelijke telefonische overflow, zodat er geen wachtrijen ontstaan.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor u als overheidsorganisatie? Neem dan gerust con.

Publieke sector

Bevindt uw bedrijf zich in de publieke sector en wilt u de telefonische bereikbaarheid uitbesteden? Dan biedt A2 Antwoordservice de uitkomst.

A2 Antwoordservice regelt al jarenlang de bereikbaarheid van verschillende bedrijven die zich bevinden in de publieke sector. Deze branche is dan ook één van de branches waar A2 Antwoordservice zich in gespecialiseerd heeft. Voorbeelden van bedrijven waar A2 Antwoordservice al jarenlang ervaring mee heeft zijn: Drinkwaterbedrijven, gemeenten en waterschappen.

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan of dringende vragen zijn willen zij direct contact met u op kunnen nemen. Snel, adequaat en deskundig handelen is waar de focus op ligt binnen uw organisatie, A2 Antwoordservice biedt met haar ervaring op dit gebied een uitstekende aanvulling en fungeert als het verlengstuk van uw dienstverlening.

Voor uw bedrijf zijn er verschillende diensten mogelijk, zo kunnen wij uw bereikbaarheid opvangen alleen tijdens kantoortijden of u kiest voor een 24/7 bereikbaarheid. Kijk bij onze wat de mogelijkheden voor u zijn binnen A2 Antwoordservice of neem met ons op.

Omgevings­diensten

Wij als Contactcenter merken op dat steeds meer omgevingsdiensten worstelen met de volgende vraag: Hoe zorg ik voor een optimale bereikbaarheid, exact volgens mijn wensen en die van de burger? Met name buiten kantoortijden kan uw telefonische bereikbaarheid een uitdaging zijn. A2 Antwoordservice biedt met haar ervaring op dit gebied een uitstekende aanvulling en fungeert als het verlengstuk van uw dienstverlening.

A2 voldoet aan alle randvoorwaarden en geschiktheidseisen die omgevingsdiensten stellen en is in staat om zeven dagen in de week en 24 uur per dag de verwachte telefoongesprekken te beantwoorden conform de aangegeven taken en verantwoordelijkheden. Dit doen we reeds vele jaren voor meerdere omgevingsdiensten in Nederland. Daarnaast hebben onze medewerkers ook ervaring met het vullen van web systemen.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn binnen A2 Antwoordservice voor uw als omgevingsdienst, neem dan contact met ons op.

Waterschappen

De telefonische bereikbaarheid van de waterschappen is van groot belang, dit voor zowel grote storingen, maar ook voor vragen over de belastingen. A2 Antwoordservice is een ervaren partner op dit gebied.

Voor waterschappen zijn er verschillende onderwerpen waarover wij informatie kunnen en zullen verschaffen: Algemene informatie, informatie waterschapsbelastingen, betalingsregelingen treffen, ondersteuning bij verkiezingen, urgente meldingen aannemen en uitzetten.

Bedrijven 24/7

Steeds meer bedrijven streven ernaar om 24/7 bereikbaar te zijn, wilt u als organisatie ook 24/7 bereikbaar zijn, maar kunt u dit niet zelf regelen? A2 Antwoordservice biedt de oplossing.

Binnen A2 Antwoordservice zijn er veel mogelijkheden om als organisatie 24/7 bereikbaar te zijn. Wij bieden verschillende diensten aan waarbij de bereikbaarheid van uw bedrijf wordt geoptimaliseerd. Zo is er de mogelijkheid om na kantoortijden de telefoongesprekken voor u op te nemen, maar dit kan bijvoorbeeld ook wanneer er sprake is van een piek-drukte, om zo wachtrijen te voorkomen.

Door onze jarenlange ervaring met verschillende grote bedrijven, weten wij hoe wij deze gesprekken deskundig en professioneel afhandelen volgens de wensen en behoeften van uw organisatie.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf? Neem dan gerust met ons

Gemeenten

Wilt u als gemeente uw telefonische bereikbaarheid uitbesteden? Dan bent u bij A2antwoordservice op het juiste adres.

A2 Antwoordservice is al jarenlang een de ervaren partner van verschillende gemeenten. A2 Antwoordservice is een aanvulling en verlengstuk voor uw organisatie. Zo kunt u kiezen voor een 24/7 bereikbaarheid van uw gemeente, of u kiest ervoor om de telefonie tijdens kantoortijden uit te besteden.

Voor gemeenten bieden wij de mogelijkheid om de telefoon door te schakelen per afdeling of gemeentebreed via één telefoonnummer. Onderwerpen o.a.: Informatie over afdelingen en/of producten verstrekken, afspraken maken, omgevingsmeldingen invoeren in systeem gemeente, formulieren/brochures verzenden, betalingsregelingen treffen, etc.

Naast bovengenoemde mogelijkheden is er nog veel meer mogelijk bij A2 Antwoordservice, benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Enkele klanten die u voorgingen:
Wij verwerken 50.000 gesprekken per maand voor onze klanten.
Wilt u ook gebruik maken van onze dienstverlening?
Neem contact met ons op voor een kennismaking
en een vrijblijvende offerte.
©2022 A2 Antwoordservice B.V.
Site ontwikkeling door Connections.