logo

Meer informatie? Bel 0251 260 900 of e-mail




Organisatie

Sinds haar start in 1996 specialiseert A2 Antwoordservice zich in het 24 uur per dag, zeven dagen per week inhoudelijk afhandelen van inkomende telefoongesprekken voor haar klanten. Met ruim 150 werkplekken in verschillende vestigingen is A2 Antwoordservice in de loop der jaren uitgegroeid tot een allround contact center, dat haar dienstverlening richt op zowel overheden als bedrijven.

Een essentieel onderwerp van de dienstverlening is het beschrijven en begrijpen van de producten van klanten. Er wordt dan ook door alle medewerkers veel tijd en aandacht besteed aan het eigen maken van de producten, zodat de kwaliteit van de dienstverlening goed is. Inkomende gesprekken worden inhoudelijk afgehandeld, er wordt zo min mogelijk gebruik gemaakt van terugbelnotities.

De ontwikkeling van A2 Antwoordservice staat niet stil. De dienstverlening is sinds de oprichting uitgebreid met e-mail aanname en afhandeling, live chat-sessies, advies op het gebied van klantcontacten en het detacheren van medewerkers naar klanten zelf.